.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی دوشنبه

* نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان، گفت: تعطيلي پنجشنبه‌هاي مدارس ابتدايي و راهنمايي كشور خلاف قانون است. سيد كاظم حجازي افزود: تعطيلي مدارس راهنمايي و ابتدايي در پنجشنبه‌ها با مخالفت مجلس مواجه شده ولي متأسفانه به رغم مخالفت مجلس، اجرا مي‌گردد. وي گفت: متأسفانه چندين بار نيز موضوع از طرف مجلس به وزارت آموزش و پرورش تذكر داده شده و اخيراً از طريق ارسال پيامك به مديران مدارس استان همدان اعلام شده كه هرچه سريعتر نسبت به اصلاح برنامه‌هاي تعطيلي مدارس در پنجشنبه‌ها اقدام گردد.

* يك جاسوس روسي فاش كرد كه همسر رئيس‌جمهور فرانسه با يكي از فرزندان ديكتاتور ليبي رابطه عشقي داشته است. روزنامه "آرگومنتي نيديلي" در شماره اخير خود گفت و گويي با يك جاسوس روسي منتشر كرده كه در آن برخي رازها از زندگي شخصي قذافي و خانواده‌اش را فاش كرده و گفته همين رابطه عشقي از عوامل تيره شدن رابطه ميان ساركوزي با قذافي شد. قذافي، با دادن وام 50 ميليون دلاري به ساركوزي براي تبليغات رياست جمهوري، به او براي پيروزي در انتخابات كمك كرد. اين جاسوس روسي افزود: "قذافي" از طريق تونل‌هاي زيرزميني كه از قصرش به سواحل دريا مي‌رفت، فرار كرد اما پيش‌بيني مي‌شود كه سرنوشت او و فرزندانش در نهايت مانند صدام و پسرانش باشد.

* فساد اخلاقي، به رده‌هاي مختلف رژيم صهيونيستي از جمله ارتش، نفوذ كرده است. روزنامه معاريو رژيم صهيونيستي از محاكمه يك افسر پليس رژيم خبر داد و اعلام كرد كه وي به تعرض و تجاوز به 400 دختر نوجوان و جوان متهم است. به گزارش شفاف، معاريو نوشت "ايال ناحوم" افسر ارتش اسرائيل است كه طي چهار سال براي ارضاي احساسات منحرف خود از دختران جوان و نوجوان سوءاستفاده و به آنان تجاوز كرده است. بنابر اين گزارش، اين افسر ارتش از طريق اينترنت قربانيان خود را جذب سپس به وسيله ويدئوكنفرانس از آنان تصويربرداري و سپس آنان را به انتشار تصاوير ضبط شده تهديد ميكرد تا به خواسته‌هاي وي تن بدهند. دادگاه نظامي تل آويو در پايان محاكمه اين فرد منحرف وي را فقط به 3 سال زندان محكوم و در مقابل آن، 20 هزار شكل (واحد پول رژيم صهيونيستي) جريمه كرده است. قبلاً موشه قصاب، رئيس سابق رژيم صهيونيستي نيز به اتهام تجاوز به كارمندان زن دفتر كاري خود محاكمه شده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.